MAC Lady Danger

ožujka 23, 2015


Za rođendanski poklon željela sam MAC ruž jer nisam imala ni jedan, a veliki sam ljubitelj ruževa i voljela bih imati sve nijanse na ovom svijetu! :)
Tako sam ja čist' suptilno dečku na papiriću dala nijanse koje mi se sviđaju, za svaki slučaj ako ne nađe bolji poklon za mene. :P 
Na popisu su uglavnom bile nude nijanse, pokoja roza i rebel (normalno). Nikada ne nosim crvene nijanse jer smatram da mi ružno stoje i čine mi usne manjima nego što one to uistinu jesu. Ne znam, možda je to samo moje mišljenje, ali nekako se ne osjećam ugodno u javnosti s crvenim ružem.

Bila sam skroz "iznenađena" kada je dečko došao sa MAC vrećicom na moj rođendan. Kada sam otvorila poklopac ruža, ZAISTA sam bila iznenađena, bolje rečeno šokirala sam se kada sam ugledala crveni ruž. Stvar je u tome da je moj najdraži dečko na listu nijansi koju sam mu dala dodao svoju lady danger (čovjeku se svidjela). Da bi stvar bila još bolja u MAC prodavaonici nisu imali ni jednu nijansu sa moje liste, osim naravno crvene tj. Lady Danger (vidi vraga). I tako.. dobila ja svoj prvi MAC ruž u nijansi koju ne želim nositi. Tuga, jad i tako to!

Nije meni vrag dao mira i odlučih se ja isprobati Lady Danger, prvo sam bila zgrožena izgledom, ali na kraju mi se svidjela nijansa (teško meni ne zavoljeti ruž i to još MAC). A i žao bi mi bilo ne napisati recenziju o ovom predivnom ružu, možda meni i dalje ne stoji ali sigurno će jedna od vas zablistati! :)

Sada kad sam vam ispričala svoju životnu priču o prvom MAC ružu, možemo na recenziju!


Bullet ambalaža nam je već svima dobro poznata, pa neću baš prepreviše o njoj govoriti. Dakle ruž dolazi u klasičnoj crnoj kutijici na kojoj su napisane karakteristike proizvoda, a sama ambalaža proizvoda ima sitne srebrne šljokice i u obliku je metka. Na sredini se nalazi tanka linija koja je u potpunosti srebrna, a iznad nje je također srebrnim slovima ispisano MAC. Ispod poklopca se nalazi srebrni dio ambalaže gdje je na istom mjestu napisano MAC, samo u crnoj boji. Mnogima njihova ambalaža nije oku ugodna, ali meni baš je jer je ujedno klasična i jedinstvena.


Nisam znala što očekivati od crvenog ruža, hoće li mi ostajati na zubima?, koliko dugo će trajati?, a nisam baš ni najspretnija s nanošenjem.. Sve me mučilo! Ali naravno prvim dužim korištenjem znala sam da nemam zašto brinuti.

Ruž zapravo nije u potpunosti crvene boje, više je koraljno-crvena nijansa ali jako jarka. MAC ga naziva "vivid bright coral-red".
Lady Danger ima matte finish, a MAC u kolekciji ima ruževe sa sedam različitih finish-a.
Matte finish je u potpunosti mat i jako pigmentiran.
Volim mat ruževe, ali oni dosta isušuju usne i dodatno naglašavaju suhe dijelove. To je također slučaj i kod Lady Danger. Stoga preporučam blagi piling usana prije korištenja.

Očekivala sam da će ruž pri nanošenju kliziti usnama, ali ga je zapravo potrebno podosta stisnuti na usne (meni to ne predstavlja veliki problem).
Potreban je samo jedan sloj ruža za savršenu pigmentaciju.
Trajnost je nevjerojatna! Ruž mi je uz jelo i piće izdržao osam sati, bez popravka! Naravno malo je izblijedio, ali i dalje je bio dovoljno izražen. Ukoliko vam to smeta, potreban je samo jedan tanki sloj da bude kao i na početku.
Ruž se ne prenosi lako! Nije ostavljao tragove na čaši, ni licu ljudi koje sam ljubila hehe. To me zaista oduševilo!

Na sljedećoj slici je ruž bez ruže, jer ruža je činila da nijansa izgleda narančastije nego što zapravo je. Ovdje se vidi prava boja ruža.


Po swatchu možete zaključiti koliko je MAC ruž kvalitetan i pigmentiran. Zaista same pohvale.


Nijansa pod umjetnim svjetlom ne izgleda tako dobro, kao na prirodnom. Ali na vaš zahtjev mogu objaviti slike i na prirodnom! :)



Lady Danger kombiniram sa olovkom Look by Bipa - fire 10. Toplo preporučam kombinaciju! :)
Da sumiram sve svoje doživljaje, meni se ruž jako svidio i zahvaljujem se dečku što je kupio baš ovu nijansu. <3
Mislim da sa MAC ruževima nikako ne možete pogriješiti i toplo preporučam.

Cijena: 151,90 kn
Količina: 3g

Ukoliko ne znate za Back2Mac politiku, 6 praznih originalnih MAC ambalaža možete zamijeniti za ruž GRATIS!
Ukoliko još nemate ni jedan MAC ruž, preporučam da si izaberete ruževe sa finishom: Amplified creme, Satin i Matte.
Prije tjedan dana sam kupila nijansu MAC half n half koja je amplified creme finisha i prezadovoljna sam! Uskoro ćete i o njoj moći čitati na blogu! So stay tuned!

Kako vam se sviđa?
Biste li vi isprobale Lady Danger?

Kisses to my Ladies! :*

You Might Also Like

11 komentari

  1. Nasmijala si me s dečkom i odabirom ruža :D I kod mene je sličan situacija. Ne volim nositi crvene ruževe, ma zapravo ne volim nikoje prepigmentirane i više, zasad, naginjem obojenim balzamima. Jedan dan sam dečka nešto pilala sa svojom kozmetikom i pokazivala mu :D i on je od svih stvari vidio samo Essence femme fatale i upila me dok ju nisam stavila :D Ja ne znam što je njima to toliko napeto :D
    Tvoja Lady je stvarno lijepa, ali bojim se da bi ne meni povukla previše na narančasto :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha ma svi su oni isti! :D ne znam ni ja šta je s njima! Moj hoće samo crveni ruž i crvene nokte! :D
      A znam kako ti je, ja sam se isto bojala da će povući na narančasto, ali stvarno uživo nije tako. :)

      Izbriši
  2. Meni je ova nijansa divna na fotkama i na drugim curama, no meni ovakvi tonovi nikako ne pristaju. Isperu me i nekako izgledam umjetno. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ruž je predivan i divna mi je ljetna nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Valjda sam ja jedina kojoj ambalaža više izgleda kao tampon nego kao metak hahaha
    Inače, imam jedan njihov ruž u nijansi Shy Girl i planiram ih kupiti još kad uštedim malo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj nisi i mom dečku isto izgleda kao tampon hahah

      Izbriši
  5. Nisam baš luda za koraljnim ruževima pa ovaj preskačem, ali mogu reći da obožavam mat i MAC :) Mislim, ruž je predivan, ali ne osjećam se dobro s takvim nijansama, imam jednu i to je dost haha.

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je što ti se nijansa na kraju svidjela jer ti jako lijepo stoji :D Osobno sam ljubitelj koraljnih nijansi i ne bi imala ništa protiv MAC ruža u toj nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Šta se ti žališ na poklon, dečku si lijepa :D ugl, pohvale za blog, samo nastavi tako! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Šta se ti žališ na poklon, dečku si lijepa :D ugl, pohvale za blog, samo nastavi tako! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. lijep poklon,,, a i boja je baš moćna i interesantna,, lijepo ti sjeda na usne :D

    OdgovoriIzbriši