Bourjois Rouge Edition Velvet - Olé flamingo!

travnja 10, 2015



Prije nego što krenemo sa recenzijom, želim vam reći da sam isprobavala nove načine slikanja proizvoda. Za ovaj sam post napravila svoj mali "photo studio", no nažalost nije bilo baš uspješno jer slike imaju puno sjena. :( Ne znam još kako da ih uspješno uklonim, kada ih uređujem u photoshopu, gimpu i sličnim uređivačima sve mi je preumjetno i neprirodno. Zbog toga sam odlučila staviti izvorne slike. Recite mi kako se vama čini? Jako mi je to bitno! Što vam je oku ugodnije?



Već sam vam u ožujku govorila kako uskoro ide ovaj post, ali jednostavno me vrijeme nije nikako služilo ili mi je nekako bilo prikladnije pisati o drugim temama. No evo, napokon je tu! :)

U svojoj kolekciji trenutno imam tri nijanse Bourjois Rouge Edition Velvet ruževa. O nijansi Don't pink of it! sam vam već pisala, recenziju možete vidjeti OVDJE! Neke stvari koje sam napisala tamo neću opet ponavljati, kao npr. ambalažu. Reći ću samo one karakteristike koje smatram najvažnijima!


Ova nijansa mi je najdraža, najviše se ističe i nekako najviše odgovara mojoj osobnosti. Radi se o toploj, tamno rozoj nijansi. Nijansu je jako teško uhvatiti u  realnoj divnoj nijansi, nemojte zamjeriti.  


05 Olé flamingo! ispunio je sve moje zahtjeve što se tiče roze nijanse ruža, stvoren je za sva godišnja doba i jako je primjetan, mene čak malo podsjeća na neon boju. Ja ju obožavam nositi uz lagani makeup, jer nijansa zaista privlači svu pozornost.

Karakteristike:
Dugotrajan je, potraje i do osam sati, vrlo jednostavno se nanosi - klizi usnama, a za to je zaslužan praktičan aplikator (vidljiv na slikama) i kremasta tekstura, ruž se brzo suši ali imate dovoljno vremena da popravite sve nepravilnosti, pigmentacija mu je fenomenalna - jedan sloj ruža će biti dovoljan, a izdržati će cijeli dan. Ruž je nakon sušenja mat, ne isušuje jako usne ali ističe suhe dijelove usana. Preporučam blagi piling usana prije korištenja. 

Voljela bih imati što više nijansi, ali sve su mi jako slične i nema prevelikih razlika. Stoga Bourjois bacajte se na novu kolekciju! :P

Želim spomenuti jednu stvar o kojoj nisam pisala u prijašnjem postu vezanu za ove ruževe, a to je da se mnoge djevojke/blogerice žale kako jako smrde. Meni nisu ugodnog mirisa, ali ne smrde mi tako kao što to drugi opisuju (naravno, svatko ima drugačiji njuh). Nakon kratkog vremena taj miris u potpunosti nestaje. Meni su važnije one druge karakteristike ovog ruža! :) Pa ukoliko nemate jako osjetljiv nosić, isprobajte ove ruževe! :)
Molila bih vas da mi ne ostavljate ispod ovog posta komentare kako vama smrde, hvala! :D


Cijena: 89,90 kn
Količina: 7,7 ml

Preporučam vam da ne kupujete ruževe po redovnoj cijeni, jer se često zalete popusti od 30% u drogerijama. 




Sviđaju li vam se ovi Bourjois ruževi?
Koja nijansa vam je najdraža?
Ne zaboravite ostaviti kritike na slike! :)

Kisses to my Ladies! :*

You Might Also Like

18 komentari

  1. Ne znam kakve te sjene muče jer su meni fotografije predivne i to ono baš, baš :D Volim Bourjois Rouge Edition Velvet ruževe, odnosno jednog kojeg imam u nijansi Peach Club te planiram nabaviti još koju nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš nemam nijansu Peach Club, a voljela bih imati sve! Trenutno imam 3 nijanse i najčešće ih koristim. :)
      Hvala ti, ali meni se baš nekako ne sviđaju fotke. :(

      Izbriši
  2. Ova nijansa je prelijepa, ja imam Nude-ist i prezadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Nude-ist, slažem se da je odlična :)

      Izbriši
  3. Baš mi se sviđa ova nijansa :D A slike ti izgledaju super, ne brini :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja to ne znam nanijeti pa mi nije prvi izbor ali inače divna nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kad si nespretna :P
      Moraš vježbati! :))
      Hvala ti! :D

      Izbriši
  5. slike su ti super, ne brini :)
    imam ovu nijansu, jos ju nisam isfurala vani :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Što čekaš?? Meni je odlična, vrlo često ju nosim. Digne mi nekako cjelokupni izgled :)

      Izbriši
  6. Slike su predivne, padoh na dupe, pardon my French. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah hvala ti, a meni se baš nekako ne sviđaju. Prežute su mi, ne mogu nikako dobiti bijeliju boju. :(

      Izbriši
  7. Slažem se s curama, oduševile su me fotke! Daješ instrukcije? :D
    Ruževi su mi preslatki, kao i sve od Bourjois, ali meni nikako ne stoje mat boje na usnama pa ih preskačem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmišljam o tome da objavim post kako sam to radila :D jer sve je pristupačno, samo treba imati bolji fotić i malo fotoshop znanja :D
      Hvala ti! :)
      Bourjois je moj najdraži drogerijski brand :)
      Baš mi je žao što ti ne stoje, možda ti to samo tako misliš! :P probaj sa nekim neutralnijim tonovima, a ako je u pitanju isticanje suhih dijelova - napravi piling :)

      Izbriši
  8. Ne vidim sjene, izvodiš :P Znam kak je to, uvijek težiš boljemu :D
    Imam samo jedan Velvetić, ali nažalost ni s tom nijansom se nisam pronašla... Uopće nisu za mene nijanse :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Perfekcionista uvijek i svugdje :P Meni su fotke lijepe i nijansa ruža je baš krasna. :) Imam samo Nude-ist i nekako se još uvije nisam našla s njima na zelenoj grani. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 <3 <3
      Naći ćeš neku za sebe, nisi ti nude tip! <3

      Izbriši