MAC Half n Half lipstick

ožujka 25, 2016


Ne postoji žena koja u svojoj kolekciji ne želi barem jedan MAC ruž. Posebni su zbog svoje raznovrsnosti, nude nam veliki raspon nijansi i finisha. Nedugo nakon otvaranja MAC dućana u Hrvatskoj kupila sam si par nijansi koje su me očarale, a danas ću vam pričati o nijansi Half n Half. Ako Vas zanimaju moji dojmovi nastavite čitati.


MAC ambalaža ruževa je već opće poznata - bullet oblik crne boje sa sitnim srebrnim šljokicama. Na sredini se nalazi tanki prsten koji je u potpunosti srebrne boje, a iznad njega MAC logo u istoj boji.


Predivna nude nijansa Half n Half je u potpunosti smeđa s možda malčice roze i narančaste u sebi, ima Amplified finish. Pigmentacija mu je fantastična, jedan prijelaz po usnama je sasvim dovoljan. Sam ruž je vrlo kremast i ima sjajan završetak. Trajnost me definitivno razočarala, neće preživjeti jelo ni piće. Lako se prenosi pa treba dobro pripaziti. Ukoliko nećete piti i jesti potrajat će oko četiri sata. Također, duže potraje ukoliko koristite olovke za usne. Nakon otprilike dva sata sjaj će otići s usana, a boja ostati.  Može se lako nadograditi. Odlično hidratizira usne, ne naglašava suhe dijelove. Miris je predivan kao i uvijek, podsjeća na kremu od vanilije. Pristaje samo svjetloputim osobama, tamnoputim će isprati lice. Odličan je za svaki dan, a fantastično pristaje uz smokey eyes.


Ovaj ruž će Vam se svidjeti ovisno o tome što od njega tražite/trebate/želite. Osobno više nikad ne bih dala iz džepa 150kn za ruž koji tako lako klizi s usana. Ukoliko se odlučite za kupnju MAC ruževa bolje je odabrati Satin ili Matte finish ruževa koji će duže trajati na usnama, a pigmentacija je jednako dobra.

Cijena: cca 150,00 kn 
Količina: 3g

*MAC ima Back2Mac politiku, tako da 6 praznih originalnih MAC ambalaža možete zamijeniti za ruž GRATIS! 

Volite li Amplified finish? Sviđa li Vam se Half n Half nijansa? Koji MAC ruž Vam je najdraži?

You Might Also Like

18 komentari

  1. Sviđa mi se nijansa.
    Djeluje mi toplo i nježno na tvojim usnama.
    Ja imam jedan MAC ruž u nijansi Ruby Woo.
    Voljela bih imati još,ali zasad me "koči" cijena.
    Nadam se da kad počnem raditi da ću si barem jedan mjesečno priuštiti.
    A ovako, zasad ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isplati se uložiti samo u one koje su posebne i vrijede tih novaca. :D
      Ja si planiram kupiti još najviše 5 nijansi. :)

      Izbriši
    2. Vidjela sam puno dobrih recenzija pojedinih nijansi, pa bih si htjela te kupiti.
      Većinom sad u zadnje vrijeme kupujem po preporuci i recenzijama.

      Izbriši
    3. Tako i ja, a najviše gledam swatcheve i finish. :)

      Izbriši
  2. Ja nisam posebno oduševljena Mac ruževima. Svi pričaju da imaju odličan izbor nijansi, ali kako ja nosim samo neke nude rozaste izbor mi je ograničen i takve nijanse mogu naći kod raznih brendova. Zasad imam samo jedan i na wl još par i to sve satin ili mat. Kao što si rekla, ne vrijedi dati toliko para za ruž koji će brzo otići s usana. Definitivno nemam problema dati niti 200 ili 250 kn za ruž, ali dooobar ruž, za tu cijenu očekjuem i savršenu kvalitetu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja moram pohvaliti fotke, savršene su ti!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova nijansa tebi odlično stoji, a na meni bi bila bljak!
    Imam dva MAC ruža, jedan je iz Amplified linije, jako je pigmentiziran i jako postojan. Vjerujem da im pigmentiranost ovisi o nijansi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Meni je isto pigmentiran, ali odlazi s usana jako brzo.. :/
      Takvi zapravo i jesu Amplified..

      Izbriši
  5. Baš predivan ruž, ali kao što si rekla, žao bi mi bilo uložiti toliko u ruž koji nije pretjerano postojan. Ali zato su nijansa i pigmentiranost stvarno wow! Djeluje kao da je i super udoban na usnama :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna nijansa i lijepo ti stoji, a po slikama vidim da bi i meni odgovarala samo osobno nikako da kliknem s Mac ruževima. Ne znam zašto, ali ljubav nikako da se rodi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)
      A kad nađeš neku nijansu koja ti je predivna, kliknut ćeš. :D

      Izbriši
  7. Meni nijansa nije lijepa i vjerojatno bi mi čudno stajala. :D Ako bih kupovala mac ruževe (a znamo da pikiram lakove), onda bih uzela neki iz mat linije, nema šanse da dam ovolike pare za ruž koji sklizne s usana. Tebi nijansa baš lijepo stoji i ističe ti okice. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih više ni ja, ali tad su mi samo nijanse bile bitne. A ova mi je stvarno predivna smeđa! <3
      Hvala ti! :*

      Izbriši
  8. nijansa nije po mom guštu, ali baš mi je žao ovo za trajnost, to frustrira..pogotovo iz razloga što ruž nije jeftin :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je nijansa fantastična, ali ta trajnost ubi bože. Tuga, jad i bijeda!

      Izbriši