MAC Mehr lipstick

ožujka 27, 2016


Kada su MAC ruževi u pitanju pokušavam kupiti samo one nijanse koje su mi posebne tj. ne možete ih lako pronaći i moraju biti nosive svaki dan. Prva na listi mi je bila Mehr u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Napokon je moja, a dojmove o njoj pročitajte u nastavku.


Ukoliko ste ljubitelj nude ruževa sa primjesom roze u sebi, ovo je pravi ruž za vas. Mehr je tamnija nude nijansa koja podosta vuče na rozu, a pod određenim svjetlom i na ljubičastu. Matte je finisha, MAC matte ruževi su kremasti i bez sjaja. Puno je prirodniji od tekućih mat ruževa i ne isušuje jako usne. Pigmentacija mu je odlična, jedan sloj je više nego dovoljan. Trajanje mu je solidno, do nekih 5 sati. Svjetlije nijanse MAC mat ruževa kraće potraju, ali se i puno lakše nanose. Mehr klizi usnama dok npr. Lady Danger treba dobro pritisnuti.  Preživjet će pića i pokoje jelo (masnija baš i ne). Zna malčice istaknuti suhe dijelove usana pa bi bilo dobro napraviti piling. Ne ostavlja tragove, pa ne morate brinuti pri svakom gutljaju ili poljupcu. Može se lako nadograditi. Miris je predivan kao i uvijek, podsjeća na kremu od vanilije. Odličan za svaki dan, možete ga nositi uz neutralan look i na naglašene oči. Savršen je za svjetlopute osobe, a neće loše stajati ni tamnijima.
Ambalaža je klasična i svima već dobro poznata.


Cijena: 159,00 kn
Količina: 3g

Ukoliko tražite nude nijansu koja je drugačija i primijećena, a uz to želite da dugo traje na vašim usnama - Mehr je savršena. Imate moje tople preporuke! Ovo mi je osobno najdraža MAC nijansa od svih koje trenutno posjedujem.


*MAC ima Back2Mac politiku, tako da 6 praznih originalnih MAC ambalaža možete zamijeniti za ruž GRATIS!
*Najrealniji izgled nijanse je na fotografiji swatcha!

Kolegica Le Makeup Freak je našla dupe ove nijanse, a više možete pročitati OVDJE!.

Sviđa li Vam se MAC Mehr? Biste li kupili ovu nijansu?

You Might Also Like

14 komentari