WISHLISTA - PREPARATIVA

travnja 02, 2016


Što smo stariji to više brinemo o svojoj koži. U zadnje vrijeme samu sebe uhvatim kako uglavnom čitam o preparativi i istu kupujem, dekorativu sam odlučila ostaviti po strani ovaj put jer je imam i previše (vidjet ćemo koliko će me to držati). Koju preparativu si želim nabaviti pogledajte u nastavku. Ugodno čitanje!


Avon Clearskin Black mineral maska za čišćenje pora (KUPLJENO!) - lice mi je puno mitesera te ih se moram hitno riješiti. Sura Dancer me oduševila Avonovom maskom, a sve detalje možete pročitati OVDJE!. Cijena maske je 20kn!




OLIVAL zlatno ulje smilja (KUPLJENO!) - odlučila sam pojačati noćnu njegu lica. Trebao bi mi pružiti elastičnost kože, a i odličan je za dehidriranu kožu. Cijena mu je 110kn.


Bourjois 123 PERFECT CC krema (KUPLJENO!) - za početak ne znam koliko će Vas se složiti da je ovo preparativa. Za mene balansira između preparative i dekorative, pa sam ju ipak odlučila uvrstiti. Bliže se vrući dani u kojima osobno ne volim pudere i kreme na licu, a opet ne volim svoje lice puno crvenila i nepravilnosti. Jedina CC krema o kojoj sam čitala riječi hvale, a da ne ističe suhe dijelove i namijenjena je normalna do suhoj  je upravo Bourjois (teško mi palo). Trebala bi mi pružiti solidno prekrivanje, a ujedno hidratizirati kožu. Cijena joj je 90kn.



Eucerin pH5 ulje za tuširanje (KUPLJENO!) - imam jako suhu kožu tijela sklonu alergijama, a uz to lijena sam koristiti losione. Ovo ulje bi trebalo riješiti sve moje probleme, a posebno se nadam da ću pronaći ovo s pumpicom. Cijena mu je 70kn.

OLIVAL čarobno zlatno ulje - sviđa mi se jer obnavlja i omekšava kožu, a također je odličan za svaki tip kože. Može se koristiti na kosi, licu i tijelu. Privlači me svojim zlatnim česticama koje će biti odlične za ljeto. Cijena ulja je 120kn.


Green Girl poklon paket - već duže vrijeme želim kupiti prirodnu kozmetiku, a mnoge blogerice hvale Green Girl. Njihovo ulje za odstranjivanje šminke My own gentleman i piling za usne Cherry lips me oduševljavaju. Mislim da bi se odlično uklopili u moju rutinu. Paket je super za početno isprobavanje, a u njemu se dobije i krema za okoloočno područje For your own eyes only - rich koja nikako nije naodmet. Cijena paketa je 165kn.



John Frieda 7 DAY VOLUME - kosa mi je jako tanka, slaba i beživotna. Obožavam John Friedu i uvjerena sam da će ovaj tretman mojoj kosi vratiti volumen. Cijena - 115kn.


Kokosovo ekstra djevičansko ulje - s obzirom da ću ga koristiti za kosu, morala sam ga uvrstiti u preparativu. Čitala sam razne recenzije o kokosovim uljima i većina ih je bila pozitivna. Moja kosa ima jako suhe vrhove i iskreno se nadam da će joj kokos pomoći. Cijenu ne znam!

* Cijene nisu u potpunosti točne, pisane su okvirno!

Sviđa li Vam se što s moje liste? Koristite li koji od ovih proizvoda? Kakvi su Vaši dojmovi?

You Might Also Like

14 komentari

  1. Avonova crna maska je zakon i uskoro kupujem svoje 2. pakiranje i nastavit ću dok je ne povuku :)
    Nije baš za mitesere učinkovita, ali dobro čisti pore (meni jako bitno) i sebum s lica.
    Bourjois CC krema je jako masna i zato se meni osobno ne sviđa. Brzo ode s lica iako fiksiram puderom u kamenu i ako nemaš baš suhu ili jako suhu kožu razmisli o kupovini.
    Kokosovo ulje upravo imam na kosi dok ovo tipkam :)
    Jučer sam se farbala i užasna je boja, a vlasište isušeno (a inače mi se kosa jako masti) pa sam se namastila kokosovim uljem da se oporavi kolko može....
    To bi ti od svega s ove liste bilo najkorisnije iako nije baš jeftino. I za nakon depilacije je jako korisna stvar za imati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još bolje ako čisti pore. :))
      Meni bi Bourjois trebao odgovarati i sigurno ću isprobati. :)
      Hvala na info!

      Izbriši
  2. lista ti je super i dala si mi hrpu ideja :D hihihi, ali znaš da mi moraš javit ako koju stvar prekrižiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha nemoj mi to govoriti!! :D
      Nećeš ništa s ove liste! haha
      Hvala! :*

      Izbriši
  3. Potrošila sam dvije Avon crne maske i onaj crni gel za umivanje iz iste linije, samo što ja imam masnu kožu, ne znam kako bi bilo na drugim tipovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uopće nisam razmišljala o tipu kože za tu masku samo mi se svidjela na prvu, budem se još raspitala. :)

      Izbriši
  4. Green Girl je odlična, imala sam i ovo ulje za skidanje šminke, a i piling za usne (čokoladni okus), sve je bilo odlično. :) John Freida sam imala neki regenerator, bio mi super, a Olivalova ulja bih i sama vrlo rado udomila. :D Nadam se da ćeš što prije prekrižiti stvarčice s wl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih piling od višnjanja! :P Nadam se da ću uskoro isprobati Green Girl.
      John Frieda je odličan, imala sam i ja regenerator. Vrh vrhova! :D
      Nadam se i sama da hoću, a i da ćeš ti Olival! <3

      Izbriši
  5. U Kaufland i Plodinama, a Vjerojatno i drugdje, ima Encian kokosovo ulje, 33 kn, a cesto bude na snizenju za 20 kn ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam koliko je to kokosovo ulje ono što ja tražim, budem pronjuškala. Hvala na informaciji! :)

      Izbriši
  6. Sa Green Girl kozmetikom nećeš pogriješiti! Prije nego išta naručiš, bilo je dobro da joj se javiš u inbox i napišeš kakvo je tvoje stanje kože lica i što trebaš,jer ona radi proizvode prema tipu kože

    OdgovoriIzbriši