AURA Correct ME! korektor

lipnja 30, 2016


U zadnjih godinu dana na hrvatskom tržištu pronašlo se jako puno dobrih, kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih korektora. Jedan od njih je i Aurin Correct ME!, a moje detaljnije dojmove saznajte u nastavku!


Ambalaža tekućeg korektora je klasična, ima crni čep koji je povezan sa spužvastim aplikatorom i tubicu u samoj boji nijanse proizvoda. Aplikator je koso rezan i meni osobno najdraži način nanošenja korektora. Pomoću njega možete vrlo jednostavno nanijeti proizvod, jedino nije pretjerano higijenski. Na poleđini ambalaže pronaći ćete naljepnicu sa sastavom, a na samom pakiranju količinu, rok trajanja i slične detaljnije informacije.


Tekstura mu je lagana, polugusta i kremasta. Lako se nanosi tj. utapkava i blenda. Za utapkavanje i blendanje je najbolje koristiti svoje prste ili beauty blender. Ima srednje prekrivanje koje se može nadograditi do jačeg, ali morate paziti da sve na kraju ne bi izgledalo cakey. Nisam primijetila da isušuje okoloočno područje ni da naglašava suhe dijelove, iako preporučam obavezno korištenje kremice. Ne uvlači se u borice. Unatoč tome, preporučam fiksiranje. Odličan je za svakodnevnu upotrebu u kojoj ne trebate potpuno i besprijekorno prekrivanje podočnjaka. Neće Vam oksidirati i potrajat će najmanje cijeli radni dan. Ukoliko imate jako naglašene i tamne podočnjake ne očekujte puno od ovog korektora. Ovaj korektor je odličan izbor za suh i normalan tip kože, moje preporuke!
U ponudi se nalazi šest nijansa korektora te ćete sigurno uspjeti pronaći pravu za sebe!


302 Pastel Beige - svijetla do srednje svijetla nijansa, žućkastog podtona. Trebala bi odgovarati osobama koje kao i ja imaju srednje svjetlu put toplog (žutog) podtona. Odlično služi za posvjetljivanje okoloočnog područja.

Na slici ispod možete vidjeti razliku prije i poslije upotrebe korektora. Prije upotrebe na područje oko očiju nanijela sam Balea UREA kremu za podočnjake, pričekala da se upije te zatim nanijela korektor u obliku obrnutog trokuta i utapkala ga s beauty blenderom. Na fotografiji poslije možete vidjeti dva sloja korektora i Rimmelov Stay Matte puder u kamenu koji ga drži na mjestu.


SASTAV:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Talc, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Hydrogen Dymethicon, Magnesium Sulfate, Sodium Dehydroacetate, Aluminium Hydroxide, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Disteardimonium Hectorite, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Tetrasodium Edta, BHT, Propylene Carbonate 
Sastav nije bajan!

Količina: 7ml
Cijena: cca 35kn
Rok trajanja:  12 mjeseci, postoji otisnut točan datum roka upotrebe

Možete pronaći u određenim Kozmo drogerijama.

Ostale recenzije iz Aurinog tjedna:
1. Final Matte ruževi
2. Prime ME! baza za lice
3. Glorious Cheeks rumenilo
5. So Dolly So Sweet event
6. Absolute Matte Velvet feel ruževi
7. Illuminate ME! iluminator

Jeste li isprobali Correct ME!? Kakvi su Vaši dojmovi?

*PR


You Might Also Like

14 komentari

  1. Nisam ga isprobala. Po potrebi koristim Catrice tekuću kamuflažu. Čini se ok, vjerojatno bi mi odgovarao jer nemam izražene podočnjake.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam oba, kamuflaža mi nije dobra za podočnjake. :/

      Izbriši
  2. Imam ovaj korektor i super mi je :) Ja ga koristim za posvjetljivanje ispod očiju, jedan od rijetkih koji mi se ne uvlači u borice.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo istu namjenu za njega i slažem se s tobom, jedan od rijetkih! :)

      Izbriši
  3. Puno sam čula o ovom korektoru, ali nekako se ne odvajam od Catrice kamuflažnog tekućeg korektora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam oba i mogu reći da mi je Aurin bolji. :)

      Izbriši
  4. Ja koristim Evelinov i jako sam zadovoljna, ali to je i korektor i illuminator, pa ga ne mogu stavljati na više mjesta nego samo na podočnjake, pa sam uskoro u potrazi za novim - vjerojanto Aurinim. Super recenzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala Evelinov, mogla bih škicnuti. :)

      Izbriši
  5. Ja obožavam ovaj korektor. Otkada sam ga isprobala samo njega koristim :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. U kojim ducanima se moze kupiti? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U odredenim Kozmo prodavaonicama, detaljnije možete vidjeti na njihovoj web stranici. :)

      Izbriši
  7. Nisam isprobala, ja koristim Catriceov light reflecting korektor, ali i to je svake prijestupne, jednostavno se ne sjetim staviti ga. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To govori da nemaš velike podočnjake! :D Blago tebi! :D
      Inače još bolje da ne moraš, manje posla. :D

      Izbriši