Balea gelovi za tuširanje - Schoko Love, Marsh-mallow

siječnja 04, 2017


Nakon što sam se oduševila Baleinim pjenama za tuširanje (pisala sam OVDJE!), morala sam isprobati i druge tuširalice. Balea zaista ima ogroman raspon proizvoda, a nedavno su na tržište stigli i novi gelovi za tuširanje - Schoko Love i Marsh-mallow. O njima Vam danas i pišem. Jesu li me oduševili kao pjene? Otkrijte daljnjim čitanjem!


Gelovi dolaze u duguljastim i plastičnim bočicama. Imaju vrlo girly dizajn i odmah će Vam upasti u oči. Sama ambalaža je čvrsta i ne morate se bojati mogućih padova. Čep se otvara na pritisak (vidljivo na slici ispod). Funkcionira odlično i nikada nećete istisnuti preveliku količinu proizvoda. Većina informacija je na njemačkom jeziku te ukoliko ga kao i ja ne sprechate, bit ćete pomalo zakinuti.

Tekstura gelova je identična tipičnim Baleinim gelovima, malo su rjeđi i obojani. Njihov miris se na tijelu zadržava jako kratko i nije intenzivan. Ne daju onaj osjećaj svježine nakon tuširanja. Gelovi nisu pogodni za sve tipove kože. Isušuju kožu! Moja je koža jako suha i ovi gelovi mi nikako ne odgovaraju. Pronašla sam im bolju namjenu, odlični su kao kupke! Jako se pjene (kao kupka) i na taj način ne mogu toliko oštetiti kožu. Gel se tijekom tuširanja ne pjeni previše. Po upotrebi je dovoljno 2-3 pritiska bočice za cijelo tijelo. U bočici se nalazi proizvoda za najmanje 40 tuširanja. Ako se ne varam ovo nisu limitirana izdanja, ali nemojte me držati za riječ.


Marsh-mallow - miris bijelog sljeza tj. sljezovog kolačića (marshmallowa). Vrlo je slab i ne zadržava se na koži. Nećete u njemu uživati ni tijekom tuširanja.

Schoko Love - miris čokolade. Iskreno, ima miris po čokoladnom pudingu/čokoladnom mlijeku. Ukoliko ste ljubitelj istih, miris će Vam se jako svidjeti. Za razliku od Marsh-mallowa, miris mu je intenzivniji tijekom tuširanja i jače se osjeti na koži.


Sastav:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Urea, Panthenol, Sorbitol, Sodium Lactate, Sodium Benzoate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Parfum, Citric Acid, Polyquaternium-10, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzoic Acid, Isopropyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Sodium Sulfate, CI 13015, CI 14720, CI 16035, CI 47005

Količina: 250ml
Cijena: 7,90kn/kom
Rok trajanja: 03/2019
Možete kupiti u svim dm poslovnicama. Odnedavno su dostupna i veća pakiranja proizvoda (350ml).

Ako imate suhu kožu ili kožu sklonu isušivanju, preskočite!

Shocko Love i Marsh-mallow nisu ušli u mojih TOP 10 Balea proizvoda. Ako Vas zanima koji jesu, pogledajte video ispod.


Jeste li isprobali ove gelove? Imamo li isto iskustvo?

You Might Also Like

11 komentari

  1. Imamo skoro sve <3 :D meni su gelovi odlični, ne isušuju mi kožu nego su blagi, kremasti, mirisni i osjećaj glatkoće i nježnosti nakon tuširanja, ali opet, svi imaju drugačiju kožu. Imam takvu rozu za kosu masku, iste deziće imala i onaj ljubičasti, mislim da je kupina il tako nešto, i plavi i rozi, te antibakt.gel za ruke-super je, imala sam i dva puta ovaj balzam-mlijeko šta je već u spreju, oslično mi je , pog. po zimi dok mi se ne da mazuckati previše jer mi je hladno pa samo pošpricama i prijeđem rukom, to ili suho ulje za tijelo sa raspršivačem, odmah nakon tuširanja dok je koža još vlažna. :) gel i piling za lice želim isprobati :)sad imam onaj crveno crno-sprej za tijelo mirisni mislim da je breskva i kokos, ulje za tijelo, kupka, krema za lice zelena sa voćnim kiselinama, balea piling za ruke, ...i sig. još jer se ne mogu sjetit haha, i da maska za lice balea-super mi je roza, oko 5-6 kn je, zna biti i jeftinija, ima za dvije uporabe-kad se osuši samo se oguli s lica, aaaa ovaj početak videa-ajme hahahah upišala sam se od smijaha . gili-gili hahahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zavidim ti što nemaš kožu sklonu isušivanju. :) Voljela bih da je tako i meni! :D
      Baš mi je drago što imamo istih favorita! <3

      Izbriši
  2. Mislim da na našem tržištu ne možeš pronaći puno bolji gel za takvu cijenu. Naravno, čast izuzetcima. Ali isto tako mislim da je puno pametnije uložiti 10 kn više i kupiti neku bolju, kvalitetniju i bogatiju tuširalicu. Nisam već dugo koristila Balea gelove ta tuširanje, jer sam našla puno bolje opcije. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam i Eucerinovo ulje za tuširanje koje košta 70kn, pa sam opet razočarana. Tako da meni cijena ne predstavlja neki odraz kvalitete.
      Za tih 8kn bolje kupiti čokoladu! haha

      Izbriši
  3. Imam od cokolade i meni je super.
    A meni su ti općenito gelovi za tusiranje- samo to. Ne ocekujem neku njegu od njih.
    Otusiram se i onda nanesem mlijeko za tijelo, losion ili sl.
    Tako da ti ja nisam jos naletjela na gel za tuširanje koji mi se ne sviđa!(osim mozda mirisom)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se od čokolade ne sviđa jer ne volim miris mlijeka.
      Očito nemaš suhu kožu pa se ni ne moraš brinuti previše! :D

      Izbriši
  4. Ja imam ovaj sa mirisom Marshmallowa i sasvim mi je solidan. Lijepo se pjeni i nježno miriši. Nisam primjetila da mi isušuje kožu, možda zbog toga što izmjenjujem različite gelove za tuširanje svaki dan. Od ovakvih gelova niti nemam prevelika očekivnja u smislu hidratacije i njege, no redovito me privuku zanimljiva pakiranja i povoljne cijene. :) Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne očekujem njegu, ali ne želim ni isušivanje već dovoljno suhe kože. ;)

      Izbriši
  5. Mene si jedino navukla s onom pjenom, jel mi vjeruješ da ju još uvijek nisam potrošila, hahha. Meni su sve baleine tuširalice koma, isuše mi kožu, preintenzivno mi mirišu...držim se ja onih s bogatijom teksturom, onih masnih i kremastih koje ti ne voliš :P :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su koma gelovi, a pjene vrh! Joj, mrzim te kremaste!! Evo sva sam se naježila! haha
      Nisi potrošila jer ne koristiš ili se sporo troši? :P

      Izbriši
    2. Kremasti, bogati kremasti gelovi, muahahhah. :P
      Hahah, nisam potrošila jer mi samo stoji u kupaoni jer se tuširam s drugim gelovima. :D

      Izbriši